Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни

Example Super-Admin User · 1 month ago

    5 minutes, 31 seconds


Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни

Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни
„Молитвата е поврзана со нашето учество во богослужението и особено со светата Причест. Ако нема богослужение и Света Причест, не е возможно да има молитва.”, вели Старецот Емилијан Симонопетритски.
И зошто е тоа така? Кога јас се молам, се молам на некого. Тој треба да постои. Треба да знам на кого се молам. Преку Светата Причест ние го чувствуваме Неговото постоење.
 
Старецот вели:
„Треба да се запознаам со Неговото присуство и постоење. Христос, Кој е насекаде, присуствува за мене во мојот живот преку моето учество во Светата Причест.”
 
Што се случува во тајната на Светата Причест? Кога се причестувам станувам активен член на телото Христово. Примајќи Го во себе, дозволувајќи Му да проникне во целото мое суштество, соединет со Него, сега треба да учествувам во Неговите својства. Јас сум соединет со Неговата божественост.
 
Старецот вели:
„Учеството во богослужението и Светата Причест се неразделно поврзани… Тие го прават Бог присутен и жив за мене… Тој преку богослужението се стреми кон мене, а јас преку молитвата се стремам кон Него.”
 
За да имаш молитвен живот, важно е да одиш на Црква и да учествуваш во светите Тајни на Црквата. Исто така треба да се молиме да присуствуваме на литургијата:
 
„Не можам да кажам дека ќе одам на црква, ако не сум се молел и не се молам. За мене е излишно да одам на црква, за да присуствувам на литургијата и бескорисно да земам Света Причест, ако не се молам непрестајно”.
 
Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни.

Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни

Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни
„Молитвата е поврзана со нашето учество во богослужението и особено со светата Причест. Ако нема богослужение и Света Причест, не е возможно да има молитва.”, вели Старецот Емилијан Симонопетритски.
И зошто е тоа така? Кога јас се молам, се молам на некого. Тој треба да постои. Треба да знам на кого се молам. Преку Светата Причест ние го чувствуваме Неговото постоење.
 
Старецот вели:
„Треба да се запознаам со Неговото присуство и постоење. Христос, Кој е насекаде, присуствува за мене во мојот живот преку моето учество во Светата Причест.”
 
Што се случува во тајната на Светата Причест? Кога се причестувам станувам активен член на телото Христово. Примајќи Го во себе, дозволувајќи Му да проникне во целото мое суштество, соединет со Него, сега треба да учествувам во Неговите својства. Јас сум соединет со Неговата божественост.
 
Старецот вели:
„Учеството во богослужението и Светата Причест се неразделно поврзани… Тие го прават Бог присутен и жив за мене… Тој преку богослужението се стреми кон мене, а јас преку молитвата се стремам кон Него.”
 
За да имаш молитвен живот, важно е да одиш на Црква и да учествуваш во светите Тајни на Црквата. Исто така треба да се молиме да присуствуваме на литургијата:
 
„Не можам да кажам дека ќе одам на црква, ако не сум се молел и не се молам. За мене е излишно да одам на црква, за да присуствувам на литургијата и бескорисно да земам Света Причест, ако не се молам непрестајно”.
 
Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни.
„Молитвата е поврзана со нашето учество во богослужението и особено со светата Причест. Ако нема богослужение и Света Причест, не е возможно да има молитва.”, вели Старецот Емилијан Симонопетритски.
И зошто е тоа така? Кога јас се молам, се молам на некого. Тој треба да постои. Треба да знам на кого се молам. Преку Светата Причест ние го чувствуваме Неговото постоење.
 
Старецот вели:
„Треба да се запознаам со Неговото присуство и постоење. Христос, Кој е насекаде, присуствува за мене во мојот живот преку моето учество во Светата Причест.”
 
Што се случува во тајната на Светата Причест? Кога се причестувам станувам активен член на телото Христово. Примајќи Го во себе, дозволувајќи Му да проникне во целото мое суштество, соединет со Него, сега треба да учествувам во Неговите својства. Јас сум соединет со Неговата божественост.
 
Старецот вели:
„Учеството во богослужението и Светата Причест се неразделно поврзани… Тие го прават Бог присутен и жив за мене… Тој преку богослужението се стреми кон мене, а јас преку молитвата се стремам кон Него.”
 
За да имаш молитвен живот, важно е да одиш на Црква и да учествуваш во светите Тајни на Црквата. Исто така треба да се молиме да присуствуваме на литургијата:
 
„Не можам да кажам дека ќе одам на црква, ако не сум се молел и не се молам. За мене е излишно да одам на црква, за да присуствувам на литургијата и бескорисно да земам Света Причест, ако не се молам непрестајно”.
 
Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни.

Source: https://www.tiveriopol.mk/molitvata-i-svetotainskiot-zivot-se-meguzavisni/

Share:

Example Super-Admin User

Aut dolor fugit impedit incidunt. Unde repellat commodi illum voluptas. Quisquam consequatur autem quae ipsam. Corporis voluptate aspernatur minus omnis. Maiores aut fugit mollitia eaque. Praesentium facere alias dicta delectus et rerum. Dolorem animi cum cumque accusantium vel autem. Eos iste reprehenderit et odit eius voluptas modi. Sequi dolorum dolorem inventore saepe quibusdam. Impedit in est repudiandae consequatur fugit fugit. Dolorem et illum neque aut sint et.

All author posts

Related Posts

Image Description
10 months ago

Покана за една поинаква манастирска слава во манастирот „Св.Јован Крстител“ Слепче од 6.07 до 14.04

    Покана за една поинаква манастирска слава во манастирот „Св.Јован Крстител“ Слепче од 6.07 до 14.04Почитувани,Втора година по ред, како Сестринството на Светата Слепченска Претеченска Обител, под духовно раководство на отец Серафим, во деновите околу Иванден, кога го слави Раѓањето на сво...

Image Description
7 months ago

ТВРДЕЊЕТО ДЕКА ПОБОЖНОСТА Е САМО ЗА ОНИЕ ПОПРОСТИТЕ – ПАЃА ВО ВОДА

ТВРДЕЊЕТО ДЕКА ПОБОЖНОСТА Е САМО ЗА ОНИЕ ПОПРОСТИТЕ – ПАЃА ВО ВОДА          Најголемите научници, оние кои ги откриле најбитните работи за човештвото, како Исак Њутн, Никола Тесла, Бенџамин Френклин, Блез Паскал, Луј Пастер, Михајло Пупин, Никола Коперник и многу други, биле побожни луѓе, голе...

Image Description
3 years ago

Ѓоко ЃОРЃЕВСКИ: СТРАВОПОЧИТТА ВО БИБЛИЈАТА И ВО ДЕЛАТА НА СВЕТИ КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ

  Честопати може да се забележи тврдењето дека е Стариот Завет  заснован  врз  законот  на  стравот,  додека  Новиот Завет е закон на љубовта. Но, таквото генерализирање не остава простор за нијанси, кои секако постојат. Ако стравот во Стариот Завет и има посебна важност, во него, сепак, свои...