Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни

Example Super-Admin User · 1 month ago

    5 minutes, 31 seconds


Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни

Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни
„Молитвата е поврзана со нашето учество во богослужението и особено со светата Причест. Ако нема богослужение и Света Причест, не е возможно да има молитва.”, вели Старецот Емилијан Симонопетритски.
И зошто е тоа така? Кога јас се молам, се молам на некого. Тој треба да постои. Треба да знам на кого се молам. Преку Светата Причест ние го чувствуваме Неговото постоење.
 
Старецот вели:
„Треба да се запознаам со Неговото присуство и постоење. Христос, Кој е насекаде, присуствува за мене во мојот живот преку моето учество во Светата Причест.”
 
Што се случува во тајната на Светата Причест? Кога се причестувам станувам активен член на телото Христово. Примајќи Го во себе, дозволувајќи Му да проникне во целото мое суштество, соединет со Него, сега треба да учествувам во Неговите својства. Јас сум соединет со Неговата божественост.
 
Старецот вели:
„Учеството во богослужението и Светата Причест се неразделно поврзани… Тие го прават Бог присутен и жив за мене… Тој преку богослужението се стреми кон мене, а јас преку молитвата се стремам кон Него.”
 
За да имаш молитвен живот, важно е да одиш на Црква и да учествуваш во светите Тајни на Црквата. Исто така треба да се молиме да присуствуваме на литургијата:
 
„Не можам да кажам дека ќе одам на црква, ако не сум се молел и не се молам. За мене е излишно да одам на црква, за да присуствувам на литургијата и бескорисно да земам Света Причест, ако не се молам непрестајно”.
 
Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни.

Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни

Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни
„Молитвата е поврзана со нашето учество во богослужението и особено со светата Причест. Ако нема богослужение и Света Причест, не е возможно да има молитва.”, вели Старецот Емилијан Симонопетритски.
И зошто е тоа така? Кога јас се молам, се молам на некого. Тој треба да постои. Треба да знам на кого се молам. Преку Светата Причест ние го чувствуваме Неговото постоење.
 
Старецот вели:
„Треба да се запознаам со Неговото присуство и постоење. Христос, Кој е насекаде, присуствува за мене во мојот живот преку моето учество во Светата Причест.”
 
Што се случува во тајната на Светата Причест? Кога се причестувам станувам активен член на телото Христово. Примајќи Го во себе, дозволувајќи Му да проникне во целото мое суштество, соединет со Него, сега треба да учествувам во Неговите својства. Јас сум соединет со Неговата божественост.
 
Старецот вели:
„Учеството во богослужението и Светата Причест се неразделно поврзани… Тие го прават Бог присутен и жив за мене… Тој преку богослужението се стреми кон мене, а јас преку молитвата се стремам кон Него.”
 
За да имаш молитвен живот, важно е да одиш на Црква и да учествуваш во светите Тајни на Црквата. Исто така треба да се молиме да присуствуваме на литургијата:
 
„Не можам да кажам дека ќе одам на црква, ако не сум се молел и не се молам. За мене е излишно да одам на црква, за да присуствувам на литургијата и бескорисно да земам Света Причест, ако не се молам непрестајно”.
 
Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни.
„Молитвата е поврзана со нашето учество во богослужението и особено со светата Причест. Ако нема богослужение и Света Причест, не е возможно да има молитва.”, вели Старецот Емилијан Симонопетритски.
И зошто е тоа така? Кога јас се молам, се молам на некого. Тој треба да постои. Треба да знам на кого се молам. Преку Светата Причест ние го чувствуваме Неговото постоење.
 
Старецот вели:
„Треба да се запознаам со Неговото присуство и постоење. Христос, Кој е насекаде, присуствува за мене во мојот живот преку моето учество во Светата Причест.”
 
Што се случува во тајната на Светата Причест? Кога се причестувам станувам активен член на телото Христово. Примајќи Го во себе, дозволувајќи Му да проникне во целото мое суштество, соединет со Него, сега треба да учествувам во Неговите својства. Јас сум соединет со Неговата божественост.
 
Старецот вели:
„Учеството во богослужението и Светата Причест се неразделно поврзани… Тие го прават Бог присутен и жив за мене… Тој преку богослужението се стреми кон мене, а јас преку молитвата се стремам кон Него.”
 
За да имаш молитвен живот, важно е да одиш на Црква и да учествуваш во светите Тајни на Црквата. Исто така треба да се молиме да присуствуваме на литургијата:
 
„Не можам да кажам дека ќе одам на црква, ако не сум се молел и не се молам. За мене е излишно да одам на црква, за да присуствувам на литургијата и бескорисно да земам Света Причест, ако не се молам непрестајно”.
 
Молитвата и светотаинскиот живот се меѓузависни.

Source: https://www.tiveriopol.mk/molitvata-i-svetotainskiot-zivot-se-meguzavisni/

Share:

Example Super-Admin User

Aut dolor fugit impedit incidunt. Unde repellat commodi illum voluptas. Quisquam consequatur autem quae ipsam. Corporis voluptate aspernatur minus omnis. Maiores aut fugit mollitia eaque. Praesentium facere alias dicta delectus et rerum. Dolorem animi cum cumque accusantium vel autem. Eos iste reprehenderit et odit eius voluptas modi. Sequi dolorum dolorem inventore saepe quibusdam. Impedit in est repudiandae consequatur fugit fugit. Dolorem et illum neque aut sint et.

All author posts

Related Posts

Image Description
4 years ago

Религија и наука (11): Инквизицијата и Џордано Бруно

„Дали Бруно може да се нарече научник, макар според критериумите од крајот на 16 век? Бруно не бил толку пропагатор на учењето на Коперник, колку што бил гласник на окултните тајни на херметизмот, кои тој во него ги открил. Бруно толку не го популаризирал учењето на Коперник, колку што го компромити...

Image Description
3 years ago

Ѓоко ЃОРЃЕВСКИ: СТРАВОПОЧИТТА ВО БИБЛИЈАТА И ВО ДЕЛАТА НА СВЕТИ КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ

  Честопати може да се забележи тврдењето дека е Стариот Завет  заснован  врз  законот  на  стравот,  додека  Новиот Завет е закон на љубовта. Но, таквото генерализирање не остава простор за нијанси, кои секако постојат. Ако стравот во Стариот Завет и има посебна важност, во него, сепак, свои...

Image Description
2 years ago

о. Стивен Фримен – Аскетизам и нормалност

Секогаш ми се чини дека наидувам на два вида луѓе, кога се во прашање подвижниците. Едниот вид се оние кои се трудат да направат премногу прерано, брзо им се смачува од себе и после тоа прават малку или ништо. Другиот тип на луѓе од страв прават многу малку и повторно остануваат во истата состојба.Ч...