Сеќавањето како меч, а не штит...

Example Super-Admin User · 5 months ago

    1 minutes, 47 seconds



 


Сеќавањето како меч, а не штит


 Постои тенка линија помеѓу сеќавањето и потсетувањето.

 Додека меморијата е таму за да нè научи на понизност и покајание, потсетувањето на другите за нивните грешки често станува оружје.

 Оружје кое не само што му нанесува болка на другиот, туку и ја отвора вратата на нашите сопствени слабости, кои толку лесно ги превидуваме додека сме преокупирани со расудувањето.


 Оној кој постојано ги потсетува другите на нивните гревови или слабости обично не сака да се соочи со своите.

 Со ова тој се обидува да го избегне огледалото во кое се гледа себеси како несовршен, виновен или грешен.  Сеќавањето на грешките не е чин на љубов, туку чин на страв - страв да се признае дека сите ние сме подеднакво недостојни за совршенство.


 Во Православниот брак, кој е Света Тајна, потсетувањето на брачниот другар на неговите гревови значи уништување на основата што ја прави брачната заедница света - каде што има љубов, смирение и простување.

 Не е задача на сопружниците да се проверуваат или да се убедуваат меѓусебно во искреноста.

 Секое сомневање, секоја осуда, секоја реченица што наликува на: А ти еднаш направи така и онака, одзема од заедничкиот пат на спасението.


 Бракот не е место каде што се собираат докази еден против друг, туку место каде што грешките се носат како товар заедно, во молитвата и љубовта.

 Ако едниот од сопружниците попушти, другиот треба да се стави во јарем во молитва за него, а не во критика.

 Наместо да се присетуваме на минатото, треба да гледаме во иднината со Христос.


 Да се ​​потсетиме на зборовите на Спасителот: Кој меѓу вас е без грев, нека го фрли првиот камен.

 И ако Господ, совршено праведен, им дал прошка на оние што згрешиле, тогаш како можеме ние, грешниците, да застанеме како судии?  Совеста треба да не води кон покајание, а не кон осудување на другите.


 Потсетувањето на брачниот другар на вашите гревови значи да се потсетите на сопствениот неуспех да ја ставите љубовта над себичноста.

 Наместо зборови на осуда, Православниот брак бара зборови што градат, што лекуваат и молитви што го прават она што човечките срца често не можат - да простат.

 Се молиме еден за друг, бидејќи тоа е највисоката форма на љубов.

 Таму, во молитвата, нема место за никакви потсетувања.

 Има само љубов, простување и надеж за заедничко спасение.


 Светиот брак не е бојно поле, туку мост што ги води двајца кон Бога.

 Браќа и сестри, тој мост да не биде натежен од бремето на минатото, туку да се зацврсти со молитва и љубов која трпи и победува сè.  


Амин

Source: https://poukinasvetitestarci.blogspot.com/2024/11/blog-post_97.html

Share:

Example Super-Admin User

Aut dolor fugit impedit incidunt. Unde repellat commodi illum voluptas. Quisquam consequatur autem quae ipsam. Corporis voluptate aspernatur minus omnis. Maiores aut fugit mollitia eaque. Praesentium facere alias dicta delectus et rerum. Dolorem animi cum cumque accusantium vel autem. Eos iste reprehenderit et odit eius voluptas modi. Sequi dolorum dolorem inventore saepe quibusdam. Impedit in est repudiandae consequatur fugit fugit. Dolorem et illum neque aut sint et.

All author posts

Related Posts

Image Description
7 months ago

ВОСКРЕСЕНИЕ НА НАРКО ЗАВИСНИК

  ВОСКРЕСЕНИЕ НА НАРКО ЗАВИСНИКЗа едно чудо на Свети Гаврил ГрузијскиОваа се случи на 14 октомври 1998 год.во Мцтхети,древна престолнина на Грузија. Ѓорѓи главниот јунак раскажуваше:- Во оваа тешко време живеевме со својото семејство во Тбилиси. Бев наркоман.Тој ден мојот пријател ме повика да појда...

Image Description
10 months ago

ЖИТИЕ НА СВЕТИ ЈОВАН ЗЛАТОУСТ ( ПРОПОВЕДНИК НА ПОКАЈАНИЕТО)

ПРОПОВЕДНИК НА ПОКАЈАНИЕТО Да почнеме да се скрушуваме со срцето… да ги оплакуваме своите гревови, како што ни заповедал Христос. Да почнеме да жалиме за своите престапи, внимателно да се преиспитаме што сѐ сме направиле во минатото, и да се погрижиме сето тоа потполно да го израмниме. – Свети Јов...

Image Description
10 months ago

Главни делови на Златоустовата и Василиевата Литургија

Во Божествената Литургија се разликуваат два дела (не вклучувајќи ја Проскомидијата): Првиот дел е Литургија на словото, во кој се содржат псалми, библиски читања, прозби, проповед, па затоа ова е, всушност, дидактичкиот дел на евхаристиското собрание. Вториот дел е Литургија на Тајната, во ко...