Вера во чуда

Example Super-Admin User · 4 years ago

    9 minutes, 46 seconds


Вера во чуда

Во денешното Евангелие за исцелението на десетте лепрозни може да видиме повеќе поенти. Јас би зборувал само за една, за чудата и нашиот однос кон нив.

Обично кога ќе се случи некое чудо, на пример, како што се случи во Скопје пред некоја година, со мироточивата икона, или чудесното чистење на фреските, еден дел од народот, оние воцрковените вистински верници веднаш со радост ја прифаќаат веста. Втората група одат од љубопитност, за да се сликаат и да се фалат дека ете ја виделе таа сензација. Никакво влијание не се гледа во нивниот живот после тоа чудо. А третите длабоко се сомневаат или сосема го отфрлаат чудото. Ќе испитуваат, ќе измислат безброј претпоставки и докази кои се против вистинитоста на чудото, само за да си докажат на себеси и на другите, дека тоа чудо и не е баш чудо. Од друга страна, пак, кога ќе се прошири некаква вест за неморал кај свештенослужителите на Црква, тогаш сите стануваат верници. Ретки се оние кои се сомневаат во таквата информација, само оние малкумина воцрковен верници ќе се помолат за оној кој бил јавно дискредитиран или ќе се обидат да го оправдаат, и ќе продолжат да живеат како христијани, додека пак останатите, ќе фрлат без број отровни стрели и камења по целата Црква, се разбира без испитување или сомнежи, без барање на докази. И во првиот случај со чудото, и во вториот со скандалите, се работи за вера. Вера во Бог или вера против Бог.

Секогаш имало чуда, уште од времето кога Христос Господ проповедал меѓу народот, се случувале многу чудесни настани, од кои делумно се запишани во Евангелието. И во житијата на апостолите има многу чудесни настани, и овие чуда од првиот до дваесет и првиот век не престануваат во Црквата. Бог е жив, Црквата е живо Тело Христово, низ кое течат благодатните животворни сокови на Светиот Дух, и сите кои се хранат од ова тело Христово, постојано ќе бидат сведоци на чудата Божји.

Светите отци на Црквата нѐ предупредуваат и нѐ поучуваат дека вистинско и најголемо чудо е светата Литургија, односно Светата Причест, кога на Бога Му принесуваме дарови од она што Он ни го дал, обични леб и вино, а Бог ги претвора во вистински тело и крв Негови. И ако со вера и претходна подготовка ги примаме, оваа Причест ќе ни биде и нам за осветување.

Второ големо чудо е кога човек грешен ќе се покае, и Бог ќе му прости, и ќе го измие од гревовната нечистотија, и ќе го прими како свое дете. Колку е голема оваа љубов Божја, не можеме ни самите да сфатиме. Некои од светите отци ја нарекуваат луда љубов Божја, бидејќи она што за нас е невозможно, за Бог е можно. Она што за нас е гнасно и грдо, Бог може да го разубави. Оние кои според нашите критериум се лоши, оние кои убиваат, кои крадат, кои прават разни злосторства, и кои според човечката логика и закони заслужуваат казна, Бог им простува и ги прима како свои деца, само ако се покајат. И ќе им прости и ќе ги помилува и ќе ги ослободи од казна. Бидејќи сите сме Негови деца и Он се грижи за сите нас и посакува сите да сме здрави и да сме во Негова близина, а оние кои прават разни гревови, пред Бог се како болни деца, кои поради болеста не знаат што прават.

Овие две чуда се најголеми и најзначајни и нѐ водат кон спасение, и само тие чуда да ги бараме, а секое друго чудо е само мала утеха кога паѓаме во верата, па Бог чудесно интервенира за да нѐ утеши, за да нѐ укрепи да останеме верни до крај.

Свештеник Јани Мулев

Напишете коментар

Вера во чуда

Во денешното Евангелие за исцелението на десетте лепрозни може да видиме повеќе поенти. Јас би зборувал само за една, за чудата и нашиот однос кон нив.

Обично кога ќе се случи некое чудо, на пример, како што се случи во Скопје пред некоја година, со мироточивата икона, или чудесното чистење на фреските, еден дел од народот, оние воцрковените вистински верници веднаш со радост ја прифаќаат веста. Втората група одат од љубопитност, за да се сликаат и да се фалат дека ете ја виделе таа сензација. Никакво влијание не се гледа во нивниот живот после тоа чудо. А третите длабоко се сомневаат или сосема го отфрлаат чудото. Ќе испитуваат, ќе измислат безброј претпоставки и докази кои се против вистинитоста на чудото, само за да си докажат на себеси и на другите, дека тоа чудо и не е баш чудо. Од друга страна, пак, кога ќе се прошири некаква вест за неморал кај свештенослужителите на Црква, тогаш сите стануваат верници. Ретки се оние кои се сомневаат во таквата информација, само оние малкумина воцрковен верници ќе се помолат за оној кој бил јавно дискредитиран или ќе се обидат да го оправдаат, и ќе продолжат да живеат како христијани, додека пак останатите, ќе фрлат без број отровни стрели и камења по целата Црква, се разбира без испитување или сомнежи, без барање на докази. И во првиот случај со чудото, и во вториот со скандалите, се работи за вера. Вера во Бог или вера против Бог.

Секогаш имало чуда, уште од времето кога Христос Господ проповедал меѓу народот, се случувале многу чудесни настани, од кои делумно се запишани во Евангелието. И во житијата на апостолите има многу чудесни настани, и овие чуда од првиот до дваесет и првиот век не престануваат во Црквата. Бог е жив, Црквата е живо Тело Христово, низ кое течат благодатните животворни сокови на Светиот Дух, и сите кои се хранат од ова тело Христово, постојано ќе бидат сведоци на чудата Божји.

Светите отци на Црквата нѐ предупредуваат и нѐ поучуваат дека вистинско и најголемо чудо е светата Литургија, односно Светата Причест, кога на Бога Му принесуваме дарови од она што Он ни го дал, обични леб и вино, а Бог ги претвора во вистински тело и крв Негови. И ако со вера и претходна подготовка ги примаме, оваа Причест ќе ни биде и нам за осветување.

Второ големо чудо е кога човек грешен ќе се покае, и Бог ќе му прости, и ќе го измие од гревовната нечистотија, и ќе го прими како свое дете. Колку е голема оваа љубов Божја, не можеме ни самите да сфатиме. Некои од светите отци ја нарекуваат луда љубов Божја, бидејќи она што за нас е невозможно, за Бог е можно. Она што за нас е гнасно и грдо, Бог може да го разубави. Оние кои според нашите критериум се лоши, оние кои убиваат, кои крадат, кои прават разни злосторства, и кои според човечката логика и закони заслужуваат казна, Бог им простува и ги прима како свои деца, само ако се покајат. И ќе им прости и ќе ги помилува и ќе ги ослободи од казна. Бидејќи сите сме Негови деца и Он се грижи за сите нас и посакува сите да сме здрави и да сме во Негова близина, а оние кои прават разни гревови, пред Бог се како болни деца, кои поради болеста не знаат што прават.

Овие две чуда се најголеми и најзначајни и нѐ водат кон спасение, и само тие чуда да ги бараме, а секое друго чудо е само мала утеха кога паѓаме во верата, па Бог чудесно интервенира за да нѐ утеши, за да нѐ укрепи да останеме верни до крај.

Свештеник Јани Мулев

Напишете коментар

Во денешното Евангелие за исцелението на десетте лепрозни може да видиме повеќе поенти. Јас би зборувал само за една, за чудата и нашиот однос кон нив.

Обично кога ќе се случи некое чудо, на пример, како што се случи во Скопје пред некоја година, со мироточивата икона, или чудесното чистење на фреските, еден дел од народот, оние воцрковените вистински верници веднаш со радост ја прифаќаат веста. Втората група одат од љубопитност, за да се сликаат и да се фалат дека ете ја виделе таа сензација. Никакво влијание не се гледа во нивниот живот после тоа чудо. А третите длабоко се сомневаат или сосема го отфрлаат чудото. Ќе испитуваат, ќе измислат безброј претпоставки и докази кои се против вистинитоста на чудото, само за да си докажат на себеси и на другите, дека тоа чудо и не е баш чудо. Од друга страна, пак, кога ќе се прошири некаква вест за неморал кај свештенослужителите на Црква, тогаш сите стануваат верници. Ретки се оние кои се сомневаат во таквата информација, само оние малкумина воцрковен верници ќе се помолат за оној кој бил јавно дискредитиран или ќе се обидат да го оправдаат, и ќе продолжат да живеат како христијани, додека пак останатите, ќе фрлат без број отровни стрели и камења по целата Црква, се разбира без испитување или сомнежи, без барање на докази. И во првиот случај со чудото, и во вториот со скандалите, се работи за вера. Вера во Бог или вера против Бог.

Секогаш имало чуда, уште од времето кога Христос Господ проповедал меѓу народот, се случувале многу чудесни настани, од кои делумно се запишани во Евангелието. И во житијата на апостолите има многу чудесни настани, и овие чуда од првиот до дваесет и првиот век не престануваат во Црквата. Бог е жив, Црквата е живо Тело Христово, низ кое течат благодатните животворни сокови на Светиот Дух, и сите кои се хранат од ова тело Христово, постојано ќе бидат сведоци на чудата Божји.

Светите отци на Црквата нѐ предупредуваат и нѐ поучуваат дека вистинско и најголемо чудо е светата Литургија, односно Светата Причест, кога на Бога Му принесуваме дарови од она што Он ни го дал, обични леб и вино, а Бог ги претвора во вистински тело и крв Негови. И ако со вера и претходна подготовка ги примаме, оваа Причест ќе ни биде и нам за осветување.

Второ големо чудо е кога човек грешен ќе се покае, и Бог ќе му прости, и ќе го измие од гревовната нечистотија, и ќе го прими како свое дете. Колку е голема оваа љубов Божја, не можеме ни самите да сфатиме. Некои од светите отци ја нарекуваат луда љубов Божја, бидејќи она што за нас е невозможно, за Бог е можно. Она што за нас е гнасно и грдо, Бог може да го разубави. Оние кои според нашите критериум се лоши, оние кои убиваат, кои крадат, кои прават разни злосторства, и кои според човечката логика и закони заслужуваат казна, Бог им простува и ги прима како свои деца, само ако се покајат. И ќе им прости и ќе ги помилува и ќе ги ослободи од казна. Бидејќи сите сме Негови деца и Он се грижи за сите нас и посакува сите да сме здрави и да сме во Негова близина, а оние кои прават разни гревови, пред Бог се како болни деца, кои поради болеста не знаат што прават.

Овие две чуда се најголеми и најзначајни и нѐ водат кон спасение, и само тие чуда да ги бараме, а секое друго чудо е само мала утеха кога паѓаме во верата, па Бог чудесно интервенира за да нѐ утеши, за да нѐ укрепи да останеме верни до крај.

Свештеник Јани Мулев

Не кради, сподели:

Статистика на блогот

  • 558.890 Посети

Source: https://crkvaveles.wordpress.com/2018/12/16/vera-vo-chuda/

Share:

Example Super-Admin User

Aut dolor fugit impedit incidunt. Unde repellat commodi illum voluptas. Quisquam consequatur autem quae ipsam. Corporis voluptate aspernatur minus omnis. Maiores aut fugit mollitia eaque. Praesentium facere alias dicta delectus et rerum. Dolorem animi cum cumque accusantium vel autem. Eos iste reprehenderit et odit eius voluptas modi. Sequi dolorum dolorem inventore saepe quibusdam. Impedit in est repudiandae consequatur fugit fugit. Dolorem et illum neque aut sint et.

All author posts

Related Posts

Image Description
4 days ago

БEСEДА за наслeдникoт и за рoбoт

  БEСEДА за наслeдникoт и за рoбoт Наслeдникoт дoдeка e млад, сo ништo нe сe разликува oд рoбoт (Гал. 4:1).      Дoдeка принцoт e вo кoлeвка, кoлку e пoдoбар oд синoт на рoбoт? Ниту нeгoвoтo тeлo e пoдoбрo, ниту нeгoвитe мисли сe пoвoзвишeни, ниту нeгoвитe жeлби сe писчисти. Какoв e синoт...

Image Description
4 years ago

Што е битно за да дојде до промена? (Дедо Наум)

Секој сака да е некој, никој не сака да расте (02.01.2021 10:54) Многу луѓе се незадоволни од одредени состојби. Тие состојби може лично да ги засегаат, а може да ја засегаат пошироката јавност, како и целото општество. Сите тие сакаат таквите состојби да се променат и мнозина од нив својата желба и...

Image Description
2 months ago

Дедо Наум: Кој има уши да чуе и отворено срце за да разбере..

        Она што пред некој ден го напишав за редовното причестување со Светите Тајни на Телото и Крвта Христови, слушам дека предизвикало недоумици кај некои мои духовни чеда, иако во ниеден момент не помислив дека такво нешто е можно додека го пишував текстот. Сега слушајте ме добро. Прво,...